- для нанесення ліній розмітки на дорогах із асфальтобетонним і цементообетонним покриттям
- для розмічення проїжджої частини автомобільних доріг загального користування
- для нанесення позначень смуг руху, краї проїжджої частини, меж місць стоянки, дублювання дорожніх знаків на автомобільних дорогах
- для нанесення розміткових ліній безпеки на асфальті
СОСТАВ КРАСКИ ДОРОЖНОЙ АК-501 М:
Емаль АК-501 М являє собою суспензію пігментів і наповнювачів у розчині акрилового сополімеру в суміші органічних розчинників.
НАША КОМПАННЯ МОЖЕ ПРИГОДИТИ ШВИДКЕ ЯКІСТЬ АНАЛОГ СОБЛИВОГО ІМПОРТУ,
-ТОВАР ОТЛИЧАЕТСЯ БОЛЕЕ ДЛИТЕЛЬНЫМ СРОКОМ ЗАЩИТЫ ,
-МЕНЬШИМ РАСХОДОМ ,
-СЕРТИФІЦОВАНО ЄВРОПЕЙСКИМИ ІНСТИТУТАМ ПРОВЕРКИ ЯКОСТІ
Емаль АК-501 М призначена для горизонтального розмічення проїжджої частини автомобільних доріг загального користування за ГОСТ 13508 і ГОСТ 23457 з асфальтобетонним і цементобетонним покриттям.
Фарба АК-501 М призначена для довговічного розмітки асфальтобетонних і цементобетонних покриттів.
Дорожня фарба АК-501 М розроблена спеціально для українських условий эксплуатации.
ТЕРМІН СЛУЖИТЬ ПОКРИТТЯ АК-501 М:
Середній термін експлуатації розмітки емаллю АК-501 М за дотримання справжніх вказівок становить не менш ніж один рік.
Перед застосуванням фарба дорожньо-розмітна АК-501 М має бути ретельно перемішана, у разі потреби АК-501 М розбавляється до робочої в'язкості (залежно від температури та продуктивності маркувальної машини до 15% від ваги фарби).
Для розведення застосовується розчинник Р-4.
Фарба АК-501 М наноситься на сухе, очищене дорожнє покриття за температури навколишнього повітря від плюс 6 до плюс 40 °C і температури самого дорожнього покриття від плюс 5 до плюс 50 °C, водночас відносна вологість повітря має бути не вище ніж 85%.
За несприятливих погодних умов час висихання та інші параметри дорожньої фарби можуть у більшій або меншій мірі погіршитися.
Фарба дорожня АК-501 М постачається в готовому до вживання вигляді та наноситься спеціальними розмітковими машинами (безповітряними та повітряними способами), а також вручну за допомогою валика, пензля або пістолета на попередньо очищене дорожнє полотно за температури +5 °C і відносної вологості не більш ніж 85%.
Розход фарби АК-501 М для одношарового покриття: 450-500 г/м2 без урахування технологічних втрат у маркувальній машині.
ЗБЕРІГАННЯ КРАСКИ ДЛЯ РОЗМІТКИ ДОРОГ АК-501 М
РОЗМІТОВА ГАРЯКА АК-501 М має зберігатися в закритих складських приміщеннях у герметичній тарі.
Гарантійний термін зберігання 6 місяців від дня виготовлення.
Після закінчення зазначеного терміну виробником гарантійного терміну зберігання емаль АК-501 М підлягає перевірці на відповідність вимогам справжнього стандарту і, за позитивних результатів випробувань, може бути використана для нанесення розмітки.
Для чого потрібна розмітка доріг, добре знає кожен. За допомогою спеціальної символіки можна зробити розмежування, виділити певну зону, регулювати рух пішоходів і автомобілів. Для цієї мети використовується спеціальна розміткова фарба, технічні характеристики якої істотно відрізняються від звичайних лако-червоних матеріалів.
Серед великої різноманітності кольору виділяється сіра фарба, яка зазвичай не використовується на дорогах. Пояснюється це тим, що такий відтінок буде погано видно вдень на тлі бетонного або асфальтованого покриття. Проте багато виробників фарби випускають цей колір для дорожньої розмітки, маючи на увазі можливість застосування в іншій сфері. Зазвичай, щільність фарби дорожнього виду дає змогу наносити її на поверхню підлог, промислових і торгових підприємств. Іншими словами, сіра фарба емаль чудово підходить для місць з інтенсивною експлуатацією, що зумовлено її ключовими особливостями.
Хоча багато цих фарб мають загальнозручну назву «дорожни», вони ідеально підходять не тільки для дорожніх покриттів, а й для автомобільних стоянок, вантажних платформ та інших місць із умовами складної експлуатації. Такі ЛКМ використовується у всіх секторах ринку, включно зі школи, фабриками, університетами, складами, аеропортами, Укрвтодор та іншими промисловими підприємствами України.
На сьогодні купити такі матеріали можна в різному форматі, складі, фасовці, кольорі, оскільки їх пропонують різні торговельні марки. Водночас виробництво фарби для дорожньої розмітки передбачає потребу виконання особливих стандартів ГОСТ, щоб використання й експлуатація її було максимально ефективним. Норма витрати фарби для нанесення дорожньої розмітки в кожному окремому випадку визначається індивідуально, позаяк тут необхідно брати до уваги кілька чинників. До них належать сфера застосування, вплив зовнішнього середовища, середнє навантаження на пофарбовану поверхню. Від товщини шару фарби для дорожньої розмітки істотно залежатиме тривалість використання обробленого об'єкта.
Переважно ж відмінності дорожньої фарби від звичайної полягають у такому:
- швидкість висихання — час становить зазвичай діапазон від 5 до 30 хвилин; швидковисихна опція матеріалу дає змогу працювати на поверхні практично відразу після нанесення;
- економна витрата дорожньої фарби на 1 м2 — інформація з цього приводу подається виробником у паспорті на фарбу для дорожньої розмітки;
- високий ступінь вологостійкості – гарна фарба не покриватиметься тріщинами та облазитиме навіть за найінтенсивніших рухів по пофарбованій поверхні;
- здатність оптимально витримувати механічні ушкодження та стирання — висока зносостійка є однією з головних вимог до ЛКМ такого типу;
- стійкість до перепадів температурного режиму;
- зручне нанесення — для цієї мети використовують різні методи та інструменти, від правильного вибору яких безпосередньо залежить витрата фарби для дорожньої розмітки на 1 м2.
Якщо потрібна гарна видимість покриття в темну пору доби або за поганого освітлення, то тоді застосовують фарби зі світловідбивними елементами. По суті, це той самий склад речовини, до якої додаються в певних пропорціях спеціальні маленькі скляні кульки. У разі потрапляння потоку світла на покриття така світловідбивна емаль буде видно здалеку.
Кожен завод, що випускає фарби для дорожніх робіт, дає інформацію про технічні умови (ТУ) щодо її використання. Також виробники радять, чим розводити дорожню фарбу. Універсальним розчинником водночас називають Р-4. Використовувати лако-червоні матеріали для дорожніх робіт можна в таких типах:
- Водорозчинні. Вони чудово зарекомендували себе на нафтобітумому та асфальтовому покритті. Така фарба не піддається впливу хімічних речовин і погодних чинників. Зменште витрати можна, використовуючи безповітряне або пневматичне розпилення під час нанесення.
- Двокомпонентні. Вони застосовуються для бетону, асфальту, нафтопродуму. У складі таких фарб не передбачено розчинників. Наноситься за допомогою спеціального обладнання.
- Акрилові й алкідні. За відгуками, це найпопулярніші фарби для фарбування. Їхня основна перевага — гарна покриваність, швидке висихання, здатність легко витримувати перепади температур.
Робота з матеріалом проводиться за температури не нижче 5 градусів. Найсприятливішим показником є рівень 20 градусів. У процесі зазвичай використовується валик, пензлик, пульверизатор або спеціальна маркувальна машина.
Постачання матеріалу здійснюється фасуванням відро 30 кг. Виготовлене з металу, воно обладнується кришкою, що щільно закривається. Такий формат дуже зручний для роботи, оскільки фарбу можна легко перемішати прямо в ємності, а в разі потреби — щільно закрити кришкою.
Великий асортимент лако-фарбою пропонує наш інтернет-магазин за доступною в Україні ціною. У каталозі можна знайти найкращий для вас варіант з урахуванням особливостей нанесення, специфіки оброблюваного матеріалу, витрати та інше. Дорожня фарба, ціна за відро якої подається в прайсі, доступна для замовлень як гуртом, так і в роздріб. Про якість продукції свідчать сертифікати фарби дорожньої, надати яку наш магазин може на прохання покупців.
Для замовлення товару вам потрібно просто заповнити форму на сайті, вибираючи спосіб оплати, вказуючи кількість і своє місто для доставки.
Основні | |
---|---|
Виробник | Технобудресурс |
Країна виробник | Україна |
Користувальницькі характеристики | |
Твердість покриття по маятниковому приладу ТМЛ,маятник типу А, усл.од., не менше | 0.25 |
Стійкість покриття до статичного впливу води при тепературу 20С,год,не менше | 24 |
Стійкість покриття до статичного впливу водного розчину солі при температурі 20С,год,не менше | 24 |
Ступінь перетиру,мкм,не більше | 100 |
Колір плівки | Сіра |
Умовна в'язкість при температурі 20С,з | 30-100 |
Еластичність при вигині,мм,в межах | 3-8 |
Масова частка нелетких речовин,%,не менше | 70 |
- Ціна: 105 ₴/кг
- Мінімальне замовлення: 30 кг
- Спосіб упаковки: металеве відро 30 кг